امکان استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی بن کتاب

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۷ کد : ۱۵۶۰۶ اطلاعیه ها اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۹۶۳
به همت نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ۵۰ درصد تخفبف خرید کتاب برای دانشگاهیان دانشگاه بیرجند مهیا شد.
امکان استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی بن کتاب

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، سید مجتبی حسینی، مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (24آبان تا اول آذر ماه سال جاری) و تقارن با هفته کتاب و طرح پاییزه کتاب، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند 50 درصد تخفبف خرید کتاب برای دانشگاهیان در نظر گرفته شد.
در این طرح علاقمندان به خرید کتاب می‌تواننند از 50 درصد تخفیف خرید کتاب از فروشگاه پاتوق کتاب بیرجند استفاده نمایند.
اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان می‌بایست جهت استفاده از این تخفیف حداکثر تا 30 آبان 1400 با مراجعه و ثبت نام از طریق لینک https://birjand.ac.ir/fa/form/526 و دریافت کدرهگیری و ارائه آن به کتابفروشی پاتوق کتاب بصورت حضوری و  یا مجازی اقدام فرمایند.
پاتوق کتاب وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است و در بیرجند، خیابان مدرس، حدفاصل مدرس25 و فلکه سوم واقع شده است. جهت ارتباط مجازی با این فروشگاه می‌توانید از طریق آدرس پیج اینستاگرامی:https://www.instagram.com/patoq.birjand و یا تلفن 056.32458512 و یا شماره همراه 09384516167  ازطریق واتس آپ، تلگرام، بله و ایتا اقدام نمایند
.

آخرین ویرایش۲۹ آبان ۱۴۰۰