انتصاب رئیس و اعضای حقوقی پنجمین دوره هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۳ کد : ۵۴۰۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۸۷
براساس احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و اعضای حقوقی پنجمین دوره هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی منصوب شدند.
انتصاب رئیس و اعضای حقوقی پنجمین دوره هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند،  در حکم صادر شده از سوی سعدان زکائی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات وفناوری آمده است: به استناد بند 1 ماده 10 آئین نامه نظام نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف،جناب‌عالی به‌عنوان عضو حقوقی در پنجمین دوره هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و توان سایر اعضای هیأت با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی کشور، خصوصاً در راستای بهبود و ارتقای کیفیت آن موفق و مؤید باشید.

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند براساس این حکم به عنوان عضو حقوقی و رئیس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی در پنجمین دوره هیأت منصوب شد.

همچنین در احکام جداگانه‌ای، دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر محمد قادر قادری معاون فرهنگی و اجتماعی به عنوان اعضای حقوقی در پنجمین دوره هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان جنوبی منصوب شدند.

 

آخرین ویرایش۲۸ آبان ۱۳۹۸