در نشست اعضای شورای صنفی کارکنان با ریاست دانشگاه تاکید شد

لزوم توجه بیشتر بر مسائل رفاهی کارکنان دانشگاه

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۷۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۱۲۱
نشست اعضای دوره پنجم شورای صنفی کارکنان با رئیس دانشگاه،سه شنبه ۲۸ خرداد در دفتر ریاست برگزار شد.
لزوم توجه بیشتر بر مسائل رفاهی کارکنان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند،  نشست اعضای شورای صنفی کارکنان با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، سه شنبه 28 خرداد در  دفتر ریاست دانشگاه و با حضور تمامی اعضای دوره پنجم شورای صنفی برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی ،مهندس محمودرضا تولا رئیس شورای صنفی کارمندان،ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته توسط ریاست دانشگاه به بیان مشکلات کارمندان دانشگاه پرداخت.

در ادامه اعضای شورای صنفی کارکنان به بیان مسائل دانشگاه و درخواست های جامعه کارمندی پرداختند.

پیگیری مصوبات هیات امنا،پیگیری اعطای زمین در شهرک فرهیختگان به کارمندان قراردادی،اعمال مدرک دوم برای کارکنان،ساعت کاری و مرخصی های همکاران،تشکیل ستاد رفاهی و افزایش بودجه رفاهی از موارد مورد درخواست اعضای شورای صنفی بود.
در ادامه دکتر خامسان ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای صنفی  و آرزوی موفقیت برای این شورا، با تاکید بر مسائل پیش روی دانشگاه و مسائل رفاهی گفت: در تلاشیم در جهت حل مسائل رفاهی کارکنان، بودجه رفاهی را تا حد امکان افزایش دهیم.

وی در ادامه به مصوبات هیات امنا اشاره کرد و گفت: پس از تایید دایره حقوقی وزارت علوم، مصوبات هیات امنا ابلاغ و به اطلاع همکاران خواهد رسید.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: با تمام قوا از پیشنهادات همکاران جهت بهبود مسائل رفاهی استقبال می کنیم. وی در ادامه خواستار برگزاری جلسات منظمی با همکاران بخش های مختلف جهت بیان مسائل و مشکلات و ایده های همکاران شد.

آخرین ویرایش۲۹ خرداد ۱۳۹۸