برگزاری ششمین نشست از دور ششم هیات ممیزه

۰۳ آبان ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۹۰۵۵ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۳۳
ششمین جلسه از دور ششم هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند، روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ در سالن شکوه شرق حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. در این جلسه پرونده ارتقای تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی مطرح و با ارتقای تعدادی از آنان موافقت شد. همچنین اعطای ۲۷ پایه تشویقی به واجدان شرایط از دیگر مصوبات این نشست بود.
برگزاری ششمین نشست از دور ششم هیات ممیزه

ششمین جلسه از دور ششم هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند، روز پنجشنبه 3 آبان 1403 در سالن شکوه شرق حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. در این جلسه، پرونده ارتقای تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی مطرح و با ارتقای تعدادی از آنان موافقت شد.

در این نشست، پرونده‌های ارتقای علمی اساتیدی از گروه‌های مختلف دانشگاه بیرجند مورد بررسی قرار گرفت و با ارتقای مرتبه چهار عضو هیأت علمی موافقت شد. این اعضا عبارتند از:

- دکتر سید علیرضا ذوالفقاری، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک، که از مرتبه دانشیاری به استادی ارتقا یافت.

- دکتر فرهاد آذرمی آتاجان، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، که از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.

- دکتر جواد چزگی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری، که از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.

- دکتر مسلم رستم‌پور، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری، که از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.

از دیگر مصوبات مهم این نشست اعطای 27 پایه تشویقی به اعضای هیات علمی واجد شرایط دانشگاه بیرجند، اعطای 3 پایه تشویقی به اعضای هیات علمی واجد شرایط دانشگاه بزرگمهر قاینات و 3 پایه تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی بیرجند بود.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، ضمن تبریک به این اساتید محترم و جامعه دانشگاهی، از خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی توفیقات روزافزون و تداوم موفقیت‌ها در کسب درجات علمی بالاتر را دارد.

کلید واژه ها: هیات ممیزه ارتقا مرتبه دانشیاری استادی پایه تشویقی ارتقا از مربی به استادیاری

آخرین ویرایش۰۳ آبان ۱۴۰۳