رقابت داوطلبان گروه‌‌های آزمایشی هنر و زبان خارجی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۲ کد : ۲۷۴۸۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۲۱
داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری استان خراسان جنوبی در گروه آزمایشی هنر و گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی، بعدازظهر روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در آزمون این رشته شرکت کردند.
رقابت داوطلبان گروه‌‌های آزمایشی هنر و زبان خارجی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، داوطلبان ورود به دانشگاه در گروه آزمایشی هنر و گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های امتحانی خراسان جنوبی حاضر شدند. در آزمون گروه آزمایشی هنر و گروه‌ زبان‌های خارجی 1008 داوطلب در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند که از این تعداد 716 زن و 292 نفر مرد بودند.
در آزمون گروه آزمایشی هنر یک دفترچه اختصاصی شامل درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی با ۱۰۰ سوال و ۱۱۵ دقیقه زمان پاسخگویی به داوطلبان داده شد.
در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز یک دفترچه اختصاصی شامل آزمون زبان تخصصی (انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و ایتالیایی) با ۷۰ سوال و ۱۰۵ دقیقه زمان پاسخگویی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ آزمون گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بعد از ظهر (دو و نیم بعدازظهر) در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار شد.
فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر ساعت دو و نیم بعدازظهر آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و دو بعدازظهر بسته خواهد شد.
آخرین مرحله نوبت اول کنکور سراسری در سال جاری با رقابت داوطلبین گروه آزمایشی علوم تجربی در نوبت صبح روز جمعه 7 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳