رقابت ۴۵۰۰ داوطلب استخدامی آموزش و پرورش (آموزگاری) در دانشگاه بیرجند

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۷۱۵۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۸۲
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش(آموزگاری) بصورت متمرکز در سراسر کشور، ۴۵۰۰ داوطلب، امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.
رقابت ۴۵۰۰ داوطلب استخدامی آموزش و پرورش (آموزگاری) در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون استخدامی آموزش و پرورش(آموزگاری) در دو بخش خواهران و برادران در پردیس شوکت آباد و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند از ساعت 8:30 صبح آغاز گردید. در این آزمون ۳۵۰۰ داوطلب خانم در پردیس شوکت آباد و 1000 داوطلب آقا در پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به رقابت پرداختند.
رقابت داوطلبین خانم در حوزه‌های فرعی سالن فجر، سالن امید، دانشکده ادبیات، پردیس علوم پایه، پردیس مهندسی و پردیس علوم رفتاری و در بخش آقایان در حوزه‌های فرعی سالن غدیر و ساختمان پردیس کشاورزی برگزار گردید.
براساس اعلام سازمان سنجش در این آزمون استخدامی ۱۱۱۵۶ داوطلب شامل، ۹۲۷۰ داوطلب زن و ۱۸۸۶ داوطلب مرد در استان خراسان جنوبی به رقابت می‌پردازند.
آزمون مرکز استان در دانشگاه بیرجند و آموزش و پرورش بیرجند برگزار شد. همچنین در دیگر نقاط استان این آزمون در آموزش و پرورش طبس، دانشگاه بزرگمهر قائنات، آموزش و پرورش فردوس و دانشگاه پیام نور فردوس و دانشگاه پیام نور نهبندان برگزار گردید.

آخرین ویرایش۱۸ اسفند ۱۴۰۲