برگزاری سلسله نشست‌های تفسیر قرآن ویژه خواهران دانشگاه بیرجند

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۷ کد : ۲۷۰۴۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۰۴
نشست تفسیر قرآن با محوریت تفسیر سوره ملک، روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، با حضور استاد معارف، طاهره روستا و جمعی از بانوان دانشگاهی، در سالن ایثار مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه به همت بسیج کارکنان خاتم الانبیا(ص) دانشگاه و مدیریت برنامه و بودجه و تحول اداری برگزار شد.
برگزاری سلسله نشست‌های تفسیر قرآن ویژه خواهران دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدا طاهره روستا، استاد معارف و تفسیر قرآن دانشگاه، گفت: برترین دعا انتظار فرج است و انتظار به معنی دست روی دست گذاشتن نیست بلکه ایجاد فضای مناسب و عمل درست است. وی  در ادامه به موضوع انتخابات و حضور در آن تاکید کرد.
استاد معارف دانشگاه بیرجند در ادامه به تفسیر آیات ۱۰تا ۱۸ سوره ملک پرداخت و گفت:خدا در کنار ارحم الراحمینی، اشدالمعاقبین هم هست. 
وی بر مطالعه تاریخ نیز تأکید کرد و افزود؛ خداوند برای بعضی از انسانها بر اساس عدل خودش رفتار نمی کند، بلکه براساس فضل خویش رفتار خواهد کرد. روزی انسان دست خداست، لذا از این روزی برای رسیدن به فردای خود و آخرت استفاده کنیم. 
وی گفت: مصالح ساختمان آن دنیا از اعمال این دنیا است. همچنین سرگذشت پیشینیان را باید در نظر بگیریم زیرا ممکن است همان‌ها بر سر انسان بیاید.

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۴۰۲