به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران انجام شد؛

برپایی نمایشگاه فجر ۴۵

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۶۸۹۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۹۱
نمایشگاه فجر ۴۵ همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به همت مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه در سازمان مرکزی برپا شد. در اولین روز آغاز بکار این نمایشگاه، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از عکس‌های موجود در این مجموعه بازدید کردند.
برپایی نمایشگاه فجر ۴۵

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نمایشگاه سخن نگاشت‌های (فوتو تیتر) رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه برپاشد.
در اولین روز این نمایشگاه که به همت مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برپا گردیده است، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه از عکسهای موجود در این مجموعه بازدید کردند.
شایان ذکر است؛ مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به مناسبت شهادت سردار دلها نیز نمایشگاه عکس با فرازهایی از وصیت نامه سردار جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را برپا کرد.

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۲