در هفتاد و سومین اجلاس معاونین دانشجویی صورت گرفت:

حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه شایسته تقدیر معرفی شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۶۸۹۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۸۵۹
هفتاد و سومین اجلاس معاونین دانشجویی با حضور دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، از ۱۱ تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در کرمان برگزار شد. در این مراسم از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه بیرجند در بین ۱۰۸ دانشگاه حاضر در این رتبه بندی به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه شایسته تقدیر معرفی شد.
حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه شایسته تقدیر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با برگزاری هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از دانشگاه‌های برتر در فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی تقدیر شد. در سومین روز این مراسم، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه بیرجند را به عنوان یکی از 10  دانشگاه برتر و شایسته تقدیر کشور معرفی کرد و با اهدای لوح تقدیر از دانشگاه های برتر کشور قدردانی به عمل آورد.در اجلاس معاونین دانشجویی کشور، دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه حضور داشت.
براساس لوح تقدیر اهدایی از سوی معاون وزیر علوم به رئیس دانشگاه بیرجند، کسب این عنوان ارزشمند براساس فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی 1401_1400 و قرارگیری در بین دانشگاه‌های شایسته تقدیر اهدا گردیده است.
شایان ذکر است؛ در این ارزیابی دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، الزهرا(س) و خوارزمی به عنوان دانشگاه‌های برتر و دانشگاه‌های بیرجند، ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبایی، رازی کرمانشاه  و فردوسی مشهد نیز به عنوان دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند کسب این عوان ارزشمند را به حوزه معاونت دانشجویی و جامعه دانشگاهیان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۲