به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) برگزار شد؛

دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با کارکنان مرد دانشگاه

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۱ کد : ۲۶۸۱۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۹۵۵
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با همراهی ، معاون اداری و مالی و مدیر حوزه ریاست، مدیر امور اداری و پشتیبانی ضمن دیدار با همکاران مرد دانشگاه از خدمات آنان قدردانی کرد. 
دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با کارکنان مرد دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدارها که در روز چهارشنبه 4 بهمن 1402، به مناسبت میلاد با سعادت مولی متقیان حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین جعفری به نمایندگی از سوی رئیس دانشگاه بیرجند که در مأموریت کاری بسر می‌برند این مناسبت سراسر نور را به همکاران دانشگاهی تبریک گفت. 
در این دیدارها، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با همراهی جمعی از مسئولان دانشگاه ضمن تبریک  13 رجب، ولادت حضرت امام علی(ع)، و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد با تقدیم گل به همکاران مرد از خدمات آنان تقدیر کرد. 
شایان ذکر است؛ در این دیدارها به نمایندگی، از آقایان شاغل در حوزه سازمان مرکزی، مدیریت امور آموزشی، معاونت فرهنگی، معاونت دانشجویی، حراست و  پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۴۰۲