برگزاری نشست رئیس دانشگاه بیرجند با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۶۷۷۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۹۹
نشست حوزه ریاست دانشگاه بیرجند با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی روز یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۲برگزار شد.
برگزاری نشست رئیس دانشگاه بیرجند با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست که با هدف آشنایی با ظرفیت های طرفین جهت ارتقای سطح همکاری‌ها و تعاملات فی مابین برگزار شد؛ دکتر لامعی، به اهمیت رابطه دانشگاه بیرجند و سازمان همیاری شهرداری ها پرداخت و هدف از این نشست را تدوین و امضای تفاهم نامه همکاری برشمرد. در ادامه  دکتر محمدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه ضمن تشکر از دکتر فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان  در خصوص ارتقای سطح همکاریها اظهار امیدواری کرد.
در ادامه، دکتر خلیل نژاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه با معرفی پتانسیل‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به آمادگی دانشگاه جهت ارائه آموزشهای فنی و تخصصی به کارشناسان و مدیران شهرداری های استان اشاره کرد. وی با معرفی کمیته معماری منظر دانشگاه به پتانسیلهای تخصصی این کمیته جهت ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه فضای سبز و طراحی منظر به شهرداری های شهرهای استان تاکید نمود. دکتر سیدمحمداسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان شهرداری های خراسان جنوبی نیز با برشمردن ظرفیت های همکاری برخی از پروژه های مهم در دست انجام سازمان متبوع خویش را معرفی و بر هدف گذاری جهت ارتقای حوزه فنی و علمی شهرداری ها با کمک دانشگاه بیرجند تاکید نمود. وی با استقبال از دریافت ایده های خلاقانه مرتبط با مدیریت شهری از سوی دانشگاهیان بر پذیرش کارورزی دانشجویان در شهرداری های استان، و انجام فرصت مطالعاتی اساتید در این مجموعه های شهری تاکید کرد.
در این نشست،  ادیب شبستری  معاون بازرگانی  و  مسوول روابط عمومی سازمان همیاری‌ شهرداری های استان، نیز حضور داشتند. شایان ذکر است؛ در پایان این نشست بر تدوین و امضای تفاهم نامه همکاری تاکید شد.

آخرین ویرایش۰۱ بهمن ۱۴۰۲