تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۱ کد : ۲۵۶۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۷۹
تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس ظهر امروز 21 فروردین 98 در محل حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد. در این جلسه از خدمات ارزنده دکتر امیر زلتی در طول مدت تصدی این حکم تقدیر به عمل آمد و دکتر مصطفی واحدی پور دهرائی به عنوان معاون آموزشی این دانشکده منصوب شد.

در این جلسه شرح وظایف و رئوس انتظارات دانشگاه براساس سند چشم انداز و مصوب هیأت امنا جهت آگاهی و برنامه ریزی مناسب اعلام شد.

دکتر مصطفی واحدی پور دهرائی دارای مدرک دکتری برق قدرت از دانشگاه بیرجند و استادیار پایه ۷ گروه آموزشی برق دانشکده فنی فردوس دانشگاه بیرجند است. از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی وی می توان به چاپ ۱۴ مقاله ISI، چاپ ۴ مقاله علمی پژوهشی، ارائه ۳۲ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، تالیف ۴ جلد کتاب به زبان فارسی، تالیف ۲ فصل کتاب به زبان انگلیسی است.

همچنین نامبرده در سال ۹۳ به عنوان استاد نمونه دانشگاه و در سال ۹۷ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه برگزیده شد.

 معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس در سال ۹۳ و ۹۴، مدیر گروه برق قدرت دانشکده از سال ۹۰ تا ۹۳، همکاری در تجهیز کتابخانه و آزمایشگاه های دانشکده، طراحی و مشاوره احداث بیش از 10 نیروگاه خورشیدی و برگزاری سمینارها و کارگاه های متعدد طراحی و نصب سیستم های خورشیدی از جمله فعالیت های اجرایی نامبرده می باشد.

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸