انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و شرکت گسترش صنعت علوم زیستی (لیدکو)

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۵۴۶۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۴۱
در راستای همکاری‌های مشترک فی‌مابین دانشگاه‌های سطح کشور و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل موجود و ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی پژوهشی و بهبود وضعیت فعالیت‌های آزمایشگاهی طرفین، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و شرکت گسترش صنعت علوم زیستی (لیدکو) روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ به امضای دکتر ابوالفضل اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و امیررضا امیرحسنخانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره و امین محمودی نائب رئیس هیأت مدیره شرکت لیدکو رسید.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و شرکت گسترش صنعت علوم زیستی (لیدکو)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و شرکت گسترش صنعت علوم زیستی (لیدکو) به منظور توسعه و ارتقاء توانمندی‌های مورد علاقه تبادل علمی و تجربی، همکاری در معرفی پروژه‌های فناورانه و نوآورانه، استفاده بهینه و همکاری در ظرفیت‌های تولیدی و تحقیقاتی و پژوهشی بین طرفین منعقد گردید.
همچنین به اشتراک گذاری زیرساخت‌ها و فرصت‌های رشد و ارتقاء توانمندی‌ها برای دو طرف و ... از جمله موضوعات محوری این تفاهم‌نامه است. این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دوسال شمسی دارای اعتبار است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه با توافق نمایندگان طرفین انجام می‌شود.

 

آخرین ویرایش۲۹ مهر ۱۴۰۲