انتصاب مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۲۵۳۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۱۵
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی، حسن زنگویی، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی را به مدت دو سال به سمت مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب کرد.
انتصاب مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های انقلابی و ارزشی جنابعالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مثمرثمر و ارزشمند شما در مدیریت امور اداری و پشتیبانی، به موجب این ابلاغ، به مّدت دو سال به سمت مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف واسعه الهی و پایبندی به تعهدات انسانی و دینی و بهره‌گیری از ظرفیت یاوران علمی، در انجام این رسالت و وظیفه مهم، موفق و مؤید باشید.
مدیر حراست، معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی، دبیر کمیته انضباطی، عضو هسته گزینش، عضو هیأت اجرایی منابع انسانی، عضو کارگروه عملکرد دانشگاه، عضو کارگروه سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی و کارمند نمونه در سال‌های 1400، 1401 و 1402 بخشی از سوابق اجرایی حسن زنگویی است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان‌های دولتی است و تاکنون 25 سال سابقه خدمت رسمی را در دانشگاه بیرجند دارا می‌باشد.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۲