انتصاب اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در شورای تدوین سند دانش بنیان استان

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۷ کد : ۲۵۱۹۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۶۹
پنج عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند، با دکتر جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به سمت عضو کمیته تدوین برنامه دانش بنیان استان خراسان جنوبی منصوب شدند.
انتصاب اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در شورای تدوین سند دانش بنیان استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پیرو مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مقرر گردید سند دانش بنیان استان توسط تیمی از دانشگاهیان و صاحب نظران استان تدوین گردد. بر این اساس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان متولی این سند برای تشکیل شورای تدوین اقدام کرد. براین اساس، از دانشگاه بیرجند، دکتر محمد اکبری، دکتر رئیس السادات، دکتر حجی پور، دکتر اسکندری و دکتر اسمعیل‌نژاد به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.
 در متن ابلاغ صادره از سوی دکتر جهانشاهی، آمده است: نظر به اهمیت و ضرورت تدوین برنامه ارتقای زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان خراسان نوبی و عمل به تکالیف مصرح در ماده 14 آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه وزارت کشور و مصوبه دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 1402 و نظر به دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه نوآوری، فناوری و کارآفرینی، به موجب این ابلاغ به مدت یک سال به سمت "عضو کمیته تدوین برنامه دانش بنیان استان خراسان جنوبی" مبتنی بر الزامات آمایش سرزمین منصوب می شوید.

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۴۰۲