جلسه مشترک حوزه پژوهشی دانشگاه با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۲۵۱۹۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۹۵
جلسه مشترک حوزه پژوهشی دانشگاه با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با حضور معاون پژوهش، فناوری و نوآوی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در این اداره کل برگزار شد.
جلسه مشترک حوزه پژوهشی دانشگاه با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه مشترک حوزه پژوهشی دانشگاه با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، با توجه به انتصاب دکتر احمد آریافر، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به سمت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، دکتر اکبرپور، معاون پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه با همراهی دکتر اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت و دکتر زراعتکار مقدم، مسئول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در اداره کل صمت استان برگزار شد.
در این جلسه، دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه ضمن تبریک انتصاب دکتر آریافر به سمت مدیرکل صمت استان و آرزوی موفقیت برای پیشبرد اهداف صنعتی استان، به زمینه های مشترک همکاری و استفاده از ظرفیت های دانشگاه بیرجند در زمینه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد.
همچنین در این جلسه، دکتر آریافر برنامه‌های حوزه اداره کل صمت را برشمرد و آمادگی خود جهت تعامل بیشتر با حوزه پژوهشی دانشگاه بیرجند را اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۴۰۲