به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد؛

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دانشگاه

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۶ کد : ۲۴۹۸۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۵۲۸
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند مسابقات ورزشی (دارت و فریزبی) ویژه کارکنان خواهر و مسابقات ورزشی (دارت و پرتاب توپ حلقه بسکتبال) ویژه کارکنان برادر، در روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در محل سالن کوثر و فجر و روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ در محل دانشکده کشاورزی برگزار گردید.
برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مسابقات دارت که در محل سالن کوثر برگزار شد 28 نفر از کارکنان خواهر شرکت کردند و زهرا انجیری مقام اول، مریم رحیمی مقام دوم و کوثر خسروی مقام سوم را از آن خود کردند. در مسابقه فریزبی نیز 28 نفر از کارکنان خواهر به رقابت پرداختند که آسیه محتشمی مقام اول، مریم مالکی مقام دوم و مریم یعقوب زاده مقام سوم را به دست آوردند.
همچنین در مسابقه دارت در محل پردیس کشاورزی، 10 نفر از کارکنان خواهر شرکت کردند و صغری مودی مقام اول، انسیه کریم پور مقام دوم و طیّبه حاجی رضایی مقام سوم را کسب کردند.
در مسابقه پرتاب حلقه بسکتبال، 33 نفر از کارکنان برادر شرکت کردند و حسن سیروسی مقام اول، حسین سبزه‌بان مقام دوم و علیرضا حصاری مقام سوم را از آن خود کردند. در مسابقه دارت نیز 32 نفر از کارکنان برادر شرکت کردند و علیرضا حصاری مقام اول، علیرضا قلی پور مقام دوم و علی کاردیده مقام سوم را کسب کردند. در مسابقه دارت در محل دانشکده کشاورزی، 18 نفر شرکت کردند و مجید رعنایی مقام اول، دکتر فرهاد آذرمی مقام دوم و هادی کیانی مقام سوم را از آن خود کردند.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۴۰۲