برگزاری سومین نشست تجارب مأموریت‌گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۶ کد : ۲۴۷۸۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۸۲
سومین نشست تجارب مأموریت‌گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور روز سه‌شنبه ۱۰مرداد ۱۴۰۲ با حضور مسئولین حوزه ارتباط با صنعت و جامعه وزارت عتف برگزار گردید.
برگزاری سومین نشست تجارب مأموریت‌گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست، دکتر محمد اکبری، مدیر گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای مأموریت این دانشگاه مبنی بر تکمیل و توسعه زنجیره ارزش و افزایش بهره‌وری منابع معدنی پرداخت. در این گزارش اهم فعالیت‌های مختلف این حوزه و همچنین توانمندی‌های مختلف در امر مأموریت‌گرایی بیان شد.
در ادامه، دکتر جهرمی، مدیرعامل خوشه صنعتی آرکا به بیان توانمندی‌های معدنی استان پرداخت و ضمن بیان ارتباطات گسترده این مجموعه با مجموعه آکادمیک دانشگاه بیرجند، از تسهیل‌گری‌های بسیار سازنده معاونت محترم پژوهشی دانشگاه بیرجند در استقرار و راه اندازی مجموعه تحقیق و توسعه آرکا در محل دانشگاه بیرجند سپاسگزاری کرد.
همچنین در این جلسه به دعوت معاونت پژوهشی دانشگاه، دکتر جلالی فرد، رئیس نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی، مهندس باقری، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور و رئیس خانه معدن استان، مهندس اشراقی، مدیر کارخانه تهیه و تولید مواد نسوز و  مهندس کفاشی از اداره کل صمت استان در جلسه حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۱ مرداد ۱۴۰۲