انتصاب مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵ کد : ۲۴۷۵۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۵۷۳
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سیدمهدی رحیمی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی ادبیات فارسی به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه به مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقـدام لازم مبذول فرمایید.اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
دکتر رحیمی دانشیار گروه آموزشی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی است. ایشان در سال 1374 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران دریافت کرد.
مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی از سال 1395 تا 1397، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، معاون پژوهشی دانشگاه، نماینده مقام عالی وزارت در هیأت نظارت بر فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشگاه، عضو شورای فرهنگی دانشگاه، دبیر شورای اسلامی کردن دانشگاه،  نماینده رئیس دانشگاه در کمیته ترفیع دانشگاه،  معاون پژوهشی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند بخشی از سوابق اجرایی دکتر رحیمی است.
دبیر همایش ملی بزرگداشت ابن حسام و حماسه‌های دینی، دبیر همایش ملی بزرگداشت علامه فرزان و بررسی تحقیقات ادبی معاصر، چاپ 25 مقاله همایشی و چاپ 34 مقاله در نشریات علمی و راهنمایی و مشاوره 92 پایان نامه تحصیلی از سوابق علمی و پژوهشی دکتر رحیمی است.
همچنین دکتر لامعی در پایان دوره انتصاب دکتر حامد نوروزی در سمت مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی، در نامه جداگانه‌ای مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

رزومـــــه

آخرین ویرایش۰۳ مرداد ۱۴۰۲