بازدید معاون پژوهش، فناوری و نوآوری از منطقه ویژه اقتصادی

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰ کد : ۲۴۵۸۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۱۷
جلسه مشترکی بین نمایندگان دانشگاه بیرجند و نمایندگان منطقه ویژه اقتصادی روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه برگزار شد.
بازدید معاون پژوهش، فناوری و نوآوری از منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه مشترک نمایندگان دانشگاه بیرجند با منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در محل سایت مرکزی منطقه ویژه برگزار شد.
در این جلسه که معاون پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، مسئول آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، مسئول تحصیلات تکمیلی دانشگاه، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر بخشی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه حضور داشتند در خصوص ظرفیت‌های دانشگاه بخصوص در بحث آزمایشگاه مرکزی، ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه و همچنین فرصت بورسیه‌های صنعتی توضیحاتی ارائه دادند. در این جلسه مهندس زارعی مدیر منطقه ویژه اقتصادی نیز از اقدامات انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گزارشی ارائه داد و به پتانسیل‌های این منطقه اشاره کرد. همچنین ایشان بر تمایل منطقه ویژه جهت همکاری با دانشگاه بیرجند جهت حل مشکلات و استفاده از ظرفیت های دانشگاه تاکید کرد. 
در این جلسه پیشنهاد گردید برای افزایش ارتباط دو مجموعه به صورت منظم فصلی جلسات مشترکی برگزار گردد و برای شروع کار هم مقرر شد تفاهم نامه همکاری منعقد گردد و از ظرفیت‌های دانشگاه بیرجند بخصوص در بحث آزمایشگاهی و انجام طرح‌های تحقیقاتی استفاده گردد. در ادامه نمایندگان دانشگاه بازدیدی از تعدادی واحد صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی داشتند.

آخرین ویرایش۲۴ تیر ۱۴۰۲