همزمان با هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با ایثارگر و جانباز دانشگاهی

۰۹ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۰۲۰۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۱۶۹
همزمان با هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس، دکتر احمد لامعی‌گیو رئیس دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر علی اکبر محمدی مدیر فرهنگی، دکتر جواد زراعتکارمقدم سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و محمد سالاری شهرستانک مسئول پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) با حضور در منزل محمد ناصری کارمند پیشکسوت دانشگاه و ایثارگر و جانباز دفاع مقدس با وی و خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با ایثارگر و جانباز دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدار محمد ناصری ضمن خیر مقدم به حاضران، خاطراتی از حضور عاشقان اهل بیت(ع) در موکب استان خراسان جنوبی در کاظمین را بیان کرد و گفت: در طول ایام اربعین خادمان اهل بیت(ع) همانند هر ساله با برپایی موکب‌هایی در کاظمین به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می‌کنند. این خادم اهل بیت(ع) همچنین همکاری و حضور پرشور جوانان و نوجوانان و همکاری آنها در موکب‌های حسینی را با حضور جوانان در دوران پرافتخار دفاع مقدس مقایسه کرد.
در ادامه این دیدار صمیمانه مهدی ناصری به ذکر خاطراتی از عملیات‌های دروان دفاع مقدس همچون خیبر، کربلای4، والفجر 8 و ... پرداخت.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۴۰۱