در بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از اردوی تیم کشوری مکاترونیک مطرح شد :

مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه بیرجند پایگاه فعال مهارت آموزی

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۲ کد : ۲۰۱۱۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۲۵
دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند از اردوی آمادگی تیم کشوری مکاترونیک مستقر در مرکز تخصصی الکترونیک و برق  فنی و حرفه‌ای بیرجند بازدید کرد.
مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه بیرجند پایگاه فعال مهارت آموزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بازدید رئیس دانشگاه بیرجند که با همراهی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی و سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر لامعی با اشاره به حضوری شدن آموزش‌ها از ابتدای مهرماه جاری به تقویت همه جانبه مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه بیرجند تاکید کرد .
رئیس دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه رسالت خود را در هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت مهارت آموزی با تمام توان دنبال می‌کند .
وی افزود: در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه و حمایت از استعدادهای مهارتی استان همکاری در برگزاری المپیادهای استانی و کشوری در دستور کار دانشگاه بیرجند قرار دارد .
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در خصوص وضعیت تیم کشوری مکاترونیک توضیح داد و گفت: با بکارگیری توان علمی و مهارتی جوانان استان کسب این افتخارات دست یافتنی است و باید برای معرفی پتانسیل های نیروی انسانی استان در تمام سطوح از همه امکانات بهره گرفت. حسن کامرانی فرد ادامه داد: استقرار تیم مکاترونیک کشور در استان بیانگر توان مهارتی فرزندان این آب و خاک است .
وی در ادامه به فرصت استفاده شرکت‌های دانش بنیان و خانه‌های خلاق از امکانات مهارتی استان اشاره کرد و افزود: ما با تمام توان پیگیر حمایت از ایده‌ها و فکرهای خلاق هستیم تا در سایه رونق و شکوفایی اندیشه‌های جوان،  مهارت‌آموزی در راستای ایجاد اشتغال  دانش بنیان محقق شود.

آخرین ویرایش۲۸ شهریور ۱۴۰۱