تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی شیمی

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۷ کد : ۲۰۰۵۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۶۴
دکتر احمد لامعی‌گیو؛ رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغی با تمدید انتصاب دکتر حیدر رئیسی؛ عضو هیأت علمی گروه آموزشی شیمی به مدت دو سال در سمت مدیر گروه آموزشی شیمی موافقت کرد.
تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی شیمی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسلانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دوره قبلی مدیریت، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم به مدت دو سال موافقت می‌شود. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر حیدر رئیسی استاد تمام گروه آموزشی شیمی دانشکده علوم دانشگاه بیرجند است و دارای دکتری تخصصی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.
پذیرش و چاپ  بیش از 110 مقاله علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی، انتشار 70 مقاله در مجلات بین المللی معتبر علمی ـ پژوهشی، ارائه 43 مقاله در سمینارهای معتبر داخلی وخارجی، کسب عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه بیرجند، راهنمایی و مشاوره 53 پایان نامه دانشجویان ارشد و دکترا بخشی از  فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی می‌باشد. معاون گروه آموزشی شیمی، مدیرگروه آموزشی شیمی، معاون پژوهشی دانشکده علوم، معاون آموزشی دانشگاه و معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از جمله سوابق اجرایی ایشان است.

«رزومــه»

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۴۰۱