رئیس پردیس مهندسی منصوب شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۳ کد : ۲۰۰۴۶ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۵۱
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر سیدمحمد رضوی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق ـ الکترونیک به مدت دو سال به عنـوان رئیس پردیس مهندسی منصوب شد.
رئیس پردیس مهندسی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشـی، به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر منصوب می‌شوید. همچنین به استنـاد مصوبه اول صورتجلسه مورخ 30 مهر 1398 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس مهندسی(شامل: دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، و مهندسی)، وظایف رئیس دانشـکده مهندسی نیز بر عهده جناب‌عالی خواهد بود. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشگاه و دانشکده و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، و دستورالعمل‌ میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر سیدمحمد رضوی در سال 1385 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق ـ الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس کسب کرد.
مدیریت گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه بیرجند(1384-1385)، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند(1388-1385)، ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند 1388 تا 1391، ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند 1391 تا 1393، قائم مقام دبیر اولین کنفرانس بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در سال 1391 و عضو انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران بخشی از سوابق اجرایی دکتر رضوی است.
داوری مقالات در مجلات علمی پژوهشی معتبر، همکاری در 4 طرح علمی و پژوهشی، چاپ 59 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و چاپ 42 مقاله کنفرانسی بخش دیگری از فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایشان است.

شایان ذکر است؛ دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری از سمت رئیس پردیس مهندسی، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.

«رزومـه»

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۱