اختتامیه طرح توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۹۹۱۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۷۶
آیین اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حامیم) روز جمعه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور استاندار خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
اختتامیه طرح توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه یبرجند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند در این آیین ضمن قدردانی از گروه‌های فعال در طرح حامیم به ویژه اساتید، افزود: با وسواس سراغ اساتید دوره رفتیم و کسانی را انتخاب کردیم که بتوانند حق مطلب را ادا کنند.
حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری از همراهی فعالان و تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی برای مشارکت در طرح حامیم، تصریح کرد: استاندار خراسان جنوبی در میان همه مشغله‌های کاری هفته دولت، حمایت‌های مادی و معنوی خود را از این طرح دریغ نکردند که این مهم قابل قدردانی است.
وی بیان کرد: طرح حامیم بعد از گذشت دو سال از تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به منظور توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: حلقه‌های میانی از مطالبات مقام معظم رهبری است که این خواسته بر زمین مانده را باید به شکلی فعال می‌کردیم که در این طرح این مهم محقق شد.
وی با اشاره به ارزیابی انجام شده از کلاس‌ها تا درون خوابگاه‌ها در طول اجرای طرح حامیم، عنوان کرد: بنا به اظهارات و اذعان دانشجویان، این طرح موفق بوده است که شاید برخواسته از این باشد که همه به میدان آمدند.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها، کارگاه‌ها و مهارت آموزی‌های متنوع در طرح حامیم، گفت: به عنوان مثال کارگاه دشمن شناسی مورد استقبال خاص دانشجویان قرار گرفت.
وی بیان کرد: قول می‌دهم اگر توان و لطف الهی باشد این دوره‌ها به صورت تکمیلی نیز در طول سال تحصیلی در دانشگاه برگزار شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند افزود: در ادامه مسیر از تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه درخواست داریم به مسئولیت و وظایف خود عمل کرده و نقش ایفا کنند.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۱