انتصاب مدیر گروه آموزشی علوم دامی

۰۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۹۷۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۶۸
انتصاب مدیر گروه آموزشی علوم دامی

طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان ریاست دانشگاه بیرجند، دکتر محمد باقر منتظر تربتی  به مدت دو سال در سمت مدیر گروه آموزشی علوم دامی دانشگاه بیرجند منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در جلسه ای که بدین منظور در محل حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با حضور جمعی از مدیران و مسؤلان دانشگاه برگزار شد، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از خدمات ارزنده دکتر سید جواد حسینی واشان در دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر به عمل آورد و دکتر محمد باقر منتظر تربتی را به عنوان مدیر گروه جدید گروه آموزشی علوم دامی معرفی نمود.

در این جلسه دکتر آیتی به تحولات انجام شده در معاونت آموزشی دانشگاه و تشکیل دفتر برنامه ریزی درسی و توسعه آموزشی دانشگاه اشاره داشتند که با توجه به بررسی های دقیق در حوزه های کسب و کار، برنامه ریزی جهت ایجاد رشته های جدید را در دستور کار خواهند داشت و از مدیر گروه جدید درخواست کردند که با بررسی در گروه مریوطه درخواست های ایجاد رشته های جدید را به این معاونت منعکس نمایند.

همچنین دکتر آیتی به تمرکز گروه در راه اندازی نشریات جدید بخصوص نشریات انگلیسی زیان و افزایش کیفیت نشریات موجود و نمایه سازی آن ها در پایگاه های معتبر بین المللی اشاره نمود و از دکتر منتظر تربتی درخواست داشتند تا با مشارکت دیگر اعضای هیات علمی، تعاملات بین المللی گروه علوم دامی را ارتقاء دهند.

در ادامه جلسه دکتر حسینی واشان گزارشی از فعالیت های خود در زمان تصدی در سمت مدیر گروه علوم دامی ارائه نمودند و برای آقای دکتر منتظر تربتی در سمت جدید آرزوی موفقیت و بهروزی را از درگاه ایزد منان برای ایشان داشتند.

دکتر محمد باقر منتظر تربتی، استادیار گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری زیست شناسی سلولی مولکولی از دانشگاه ورسای فرانسه UVSQ))، است. ایشان دوره پسا دکتری خود را در مرکز ملی تحقیقات کشاورزی فرانسه (INRA) گذرانده اند. از سوابق علمی و پژوهشی دکتر منتظر تربتی می توان به چاپ  18 مقاله ISI و علمی- پژوهشی، ارائه 25 مقاله در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی و بین المللی داخل و خارج کشور و انجام طرح تحقیقاتی مشترک با مرکز ملی تحقیقات کشاورزی فرانسه اشاره کرد.

معاون گروه طی سال 89-1388 و دبیر اجرایی دومین همایش پژوهش های نوین در علوم دامی از جمله سوابق اجرایی وی می باشد.

آخرین ویرایش۰۱ اسفند ۱۳۹۷