انتصاب اعضای حقوقی شورای راهبردی روابط عمومی دانشگاه بیرجند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۳ کد : ۱۸۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴۹۳
انتصاب اعضای حقوقی شورای راهبردی روابط عمومی دانشگاه بیرجند

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه، اعضای حقوقی شورای راهبردی روابط عمومی دانشگاه بیرجند منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر سامان فرزین (سرپرست روابط عمومی دانشگاه) به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط عمومی، دکتر حسین نویدی نیا (رئیس دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه) و دکتر محسن فرشاد (رئیس دفتر ریاست دانشگاه) به عنوان اعضای حقوقی شورای راهبردی روابط عمومی دانشگاه منصوب شدند.
از اهداف این شورا می توان به همفکری و پیشنهاد در خصوص برنامه های روابط عمومی، ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه و جامعه، بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد انگیزه و احساس تعلق سازمانی در میان دانشجویان، کارکنان و اعضا هیات علمی دانشگاه، ارائه راهبردهای کلان روابط عمومی در جهت رشد و ارتقای جایگاه دانشگاه در جامعه و افکار عمومی و ارائه نظرات و پیشنهادات در سایر حوزه های مرتبط با روابط عمومی دانشگاه اشاره کرد.
لازم به ذکر است که اعضای حقیقی این شورا، پس از تشکیل اولین جلسه اعضای شورای حقوقی انتخاب و احکام آنان ابلاغ خواهد گردید.
گفتنی است ریاست شورای راهبردی روابط عمومی برعهده ریاست دانشگاه بیرجند می باشد و هدایت، سیاست گذاری و تعیین خط مشی های لازم برای شورا را برعهده دارد.

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۳۹۷