آئین افتتاحیه فاز اول پیست دوچرخه سواری برادران در دانشگاه بیرجند

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۷۱۵۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۹۷
همزمان با برگزاری مراسم مجازی افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، فاز اول پیست دوچرخه سواری ویژه برادران در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
آئین افتتاحیه فاز اول پیست دوچرخه سواری برادران در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم افتتاحیه مجازی پروژه های ورزشی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشـجویان روز یکشـنبه 24 بهمن 1400  بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
آئین افتتاحیه فاز اول پیست دوچرخه سواری برادران در دانشگاه بیرجند با حضور سرپرست دانشگاه اعضای هیأت رئیسه و مدیران و مسئولان برگزار شد.
دکتر موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه در این مراسم با تبریک چهل و سومین سالــگرد پیروزی شـکوهمند انقلاب اسلامی و  اعلام پرداخت بخشی از اعتبار این پروژه توسط وزارت به مبلغ 100 میلیون تومان و پرداخت مابقی پروژه به مبلغ 150 میلیون تومان توسط دانشگاه گفت: از مدیران و مسئولان وزارت خصوصاً دکتر داداش‌پور، معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر ارژنگ و دکتر علیدوست مدیرکل تربیت بدنی به خاطر حمایت از طرح های ورزشی خصوصاً پیست دوچرخه سواری برادران دانشگاه تشکر می کنم.
معاون دانشجویی دانشگاه افزود: این طرح مقدمه‌ای است برای آغاز سایر طرح‌های تربیت بدنی و امیدوارم راهی که شروع شده با وضعیت بسیار بهتری تداوم یابد. وی با توضیح شرایط کرونایی و بازگشایی دانشگاه گفت: پس از حضور دانشجویان در دانشگاه مبحث تربیت بدنی و ورزش دانشجویان دارای اهمیت فراوانی است.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۴۰۰