با حضور سرپرست دانشگاه برگزار شد؛

آئین افتتاح نمایشگاه جشنواره رویش فرهنگ و هنر دانشگاه بیرجند

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۹ کد : ۱۷۰۸۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۸۳
نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای دانشجویان کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند در باغ و عمارت تاریخی اکبریه بیرجند با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ گشایش یافت. ‏
آئین افتتاح نمایشگاه جشنواره رویش فرهنگ و هنر دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند صبح امروز سه شنبه 19 بهمن ۱۴۰۰ با حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه جشنواره رویش فرهنگ و هنر دانشگاه بیرجند واقع در بازارچه صنایع دستی باغ و عمارت تاریخی اکبریه بیرجند بیان داشت: این جشنواره یکی از ‏بهترین جشنواره‌هایی است که فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان را ارتقاء داده و به مرحله نمایش می‌رساند.
این جشنواره به مناسبت دهه مبارک فجر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیریت باغ‌های تاریخی استان خراسان جنوبی و مشارکت شرکت تعاونی روستایی کلبه ارمغان دیار کویر ببرگزار می‌شود.
جشنواره "رویش فرهنگ و هنر" از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن لغایت پنج‌شنبه ۲۱ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و  بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در بازارچه صنایع دستی واقع در باغ و عمارت تاریخی اکبریه بیرجند دایر است.
در این نمایشگاه علاوه بر میز فروش آثار دانشجویان، اجرای تئاتر، موسیقی، مسابقه و برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۱۹ بهمن ۱۴۰۰