برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی Scopus و Web of Science " بصورت مجازی

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۳ کد : ۱۷۰۰۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۶۶
دوره آموزشی " آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی Scopus و Web of Science "، به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی در راستای برگزاری دوره‌های توانمندسازی اعضای هیأت علمی، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی Scopus و Web of Science " بصورت مجازی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دوره آموزشی "آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی Scopus و Web of Science " به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی و با همکاری گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی پردیس علوم رفتاری، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 بهمن ماه 1400 به مدت چهار ساعت بصورت مجازی و با حضور دکتر لیلی سیفی، عضو محترم هیئت علمی دانشگاه به عنوان مدرس کارگاه و تعدادی از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
دکتر سیفی در این کارگاه به شرح مبسوطی در زمینه آشنایی با ساختار کلی پایگاه‌ها، آشنایی با نحوه جستجو و دریافت مقالات از طریق پایگاه‌ها، تجزیه و تحلیل جستجو در پایگاه‌ها‌، آشنایی با نحوه استخراج تولیدات علمی دانشگاه از طریق پایگاه‌ها ، تعیین و شناسایی نویسندگان و بررسی آثار و استنادهای آنها در پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی Scopus و Web of Science  .... به ایراد سخن پرداختند.  در پایان به سوالات اعضای محترم هیئت علمی در خصوص دو پایگاه مذکور پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۴۰۰