با حکم وزیر علوم؛

انتصاب عضوهیات علمی دانشگاه بیرجند به سمت سرپرست دانشگاه تربت حیدریه

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰ کد : ۱۶۶۴۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۸۵
انتصاب عضوهیات علمی دانشگاه بیرجند به سمت سرپرست دانشگاه تربت حیدریه

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خاشعی آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست دانشگاه تربت حیدریه منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر محمدحسن فتحی نصری رئیس سابق دانشگاه تربت حیدریه در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
دکتر عباس خاشعی، متولد سال۱۳۶۰ دارای دکترای علوم و مهندسی آب، عضو هیات علمی با مرتبه استاد تمام در دانشگاه بیرجند است که معاونت آموزشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بیرجند نیز در کارنامه اجرایی وی به چشم می‌خورد.

آخرین ویرایش۲۳ دی ۱۴۰۰