کسب بالاترین امتیاز شورای انتشارات دانشگاه بیرجند توسط عضو هیأت علمی گروه باغبانی

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۲ کد : ۱۵۵۸۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۶۴

به مناسبت بیست و نهم دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که از 24آبان ماه تا اول آذر ماه سال جاری مقارن با هفته کتاب است و با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»  جلسه مجازی گرامیداشت این هفته فرخنده به همت کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه و حوزه محترم پژوهشی دانشگاه برگزار شد. این مراسم در روز بیست و پنجم آبان ماه از ساعت 12 تا 14 در لینک جلسات حوزه پژوهشی دانشگاه برگزار گردید.

ابتدا ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر خامسان ضمن تبریک این ایام مبارک به همه کتابداران و اهل قلم، در ارتباط با کتاب و میزان حمایت از مجموعه کتابخانه و حوزه پژوهشی سخنانی ایراد فرمودند. پس از آن جناب آقای دکتر نجفی معاونت محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه ایراد سخن فرموده و ضمن تبریک و تهنیت هفته کتاب به همه در ارتباط با میزان مطالعه در جهان و ایران سخنانی ایراد نمودند.

پس از آن جناب آقای دکتر جامی الاحمدی ریاست محترم کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه گزارش یکساله ای از فعالیتها و عملکرد کتابخانه مرکزی را ارائه دادند. پس از آن سرکار خانم دکتر پور ریاست محترم مرکز نشر دانشگاه گزارش عملکرد یکساله انتشارات دانشگاه را ارائه نمودند.

در پایان جلسه از نویسندگان برتری که در انتشارات دانشگاه کتاب به چاپ رسانده بودند و بیشترین امتیاز را در شورای انتشارات کسب نموده بودند تقدیر و تشکر شد.

 دکتر فرید مرادی نژاد عضو محترم هیأت علمی دانشکده کشاورزی گروه باغبانی با چاپ کتاب با عنوان « فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات باغی»  (تصنیف، سال 1400) از پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بالاترین امتیاز را کسب نمود.

 

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۴۰۰