بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۴ کد : ۱۵۰۸۹ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۶۵
دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند امروز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند در بدو ورود به فردوس به همراه حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی، نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فردوس از پژوهشکده انار بازدید به عمل آورد. در این بازدید دکتر خامسان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پژوهشکده انار، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست ردیف بودجه و کد اعتباری مستقل برای این پژوهشکده در مجلس شورای اسلامی تعریف شود. همچنین به منظور رفع مشکلات اولیه از محل اعتبارات استانی برای این پژوهشکده در نظر گرفته شود تا دانشگاه بتواند پژوهشکده انار را در مسیر واقعی خود هدایت نماید. حجت الاسلام نصیرایی نیز قول مساعد داد تا پس از ارائه طرح از سوی دانشگاه برای گرفتن ردیف بودجه و کد اعتباری با عنوان پژوهشکده انار و قنات در مجلس تلاش نماید.
حلاج مقدم، فرماندار فردوس نیز از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه بیرجند درخواست نمود تا در جهت رفع مشکلات پژوهشکده تلاش نمایند.
پس از این بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از محل خوابگاه پردیس پسران دانشکده با حضور فرماندار شهرستان بازدید کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت خوابگاه دانشجویی قرار گیرد.
دکتر خامسان در خصوص تعمیر و تجهیز خوابگاه پردیس قول مساعد داد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تجهیز خوابگاه پردیس باشیم. ایشان در ادامه بازدید از دانشکده فنی و مهندسی فردوس در محل حوزه‌ی ریاست با اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشکده به طور جداگانه نشست برگزار کرد.

آخرین ویرایش۰۵ آبان ۱۴۰۰