توسط خیر نیک اندیش علیرضا باقرپور انجام شد؛

اهدای ‌دستگاه سانتریفوژ یونیورسال به دانشگاه بیرجند

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۶ کد : ۱۳۲۴۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۹۱
یک‌دستگاه سانتریفوژ یونیورسال توسط خیر نیک‌اندیش علیرضا باقرپور به گروه آموزشی شیمی دانشگاه بیرجند اهدا شد.
اهدای ‌دستگاه سانتریفوژ یونیورسال به دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم اهدا ‌دستگاه سانتریفوژ یونیورسال با حضور دکتر قدسیه باقرزاده، عضو هیأت علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه بیرجند و نماینده خیر نیک‌اندیش علیرضا باقرپور و مهندس احمد حاجی‌زاده، عضو بنیاد حامیان و بتول میخوش، نماینده و بازرس بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند پیش از ظهر سه‌شنبه 11 خرداد 1400 در پردیس علوم پایه برگزار شد.
‌دستگاه سانتریفوژ یونیورسال برای انجام پژوهش‌های مرتبط با گروه شیمی در محل آزمایشگاه این گروه آموزشی نصب گردید.
این مراسم که به‌منظور تقدیر و حمایت همه جانبه از خیّرین، واقفین و حامیان دانشگاه، توسط بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند برگزار شد، دکتر قدسیه باقرزاده، نماینده خیر نیک‌اندیش علیرضا باقرپور پلاک یادبود این را دستگاه را به نام مرحوم محمد باقرپور نصب کرد. مبلغ 500 میلیون ریال این دستگاه که با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال خریداری شده است توسط خیر محترم علیرضا باقرپور اهدا شد.
دکتر قدسیه باقرزاده همچنین با تشکر و قدردانی از خانواده مرحوم باقرپور که با محبت و لطفی مثال‌زدنی بخشی از ارثیه خود را در راه آموزش عالی به دانشگاه بیرجند اهدا نمودند گفت: از تمامی خیران و توانگران و نیک‌اندیشان محترم تقاضا دارم ضمن حمایت مادی و معنوی  از اهداف و مأموریت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دانشگاه برای تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه بیرجند و آینده‌سازان این مرز و بوم یاری رسانند.
شایان ذکر است؛ علیرضا باقرپور پیش از این نیز براساس تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه بیرجند مبلغ 8 میلیارد ریال برای ساخت سالن چندمنظوره ورزشی دختران دانشگاه بیرجند اهدا کرد.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۴۰۰