با حضور دکتر احمد خامسان، نشست صمیمی رئیس دانشگاه و همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۶:۰۲ کد : ۱۳۰۴۰ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۵۲۶

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی،  در راستای بازدید رئیس دانشگاه از بخشهای مختلف دانشگاه، دیدار صمیمانه ریاست دانشگاه با همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی پیش از ظهر روز یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه برگزار شد. 
دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته را ارائه کرد. وی خاطر نشان کرد:  علیرغم تعطیلی فیزیکی دانشگاهها، معاونت فرهنگی و اجتماعی با برگزاری کارگاهها، نشست ها و جلسات و رویدادهای مختلف یکی از فعال ترین و پویا ترین بخش های دانشگاه بوده است و این به سبب همدلی و وحدتی است که در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی وجود دارد. 
وی در ادامه به موفقیت های کسب شده در حوزه انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی، هنری و سایر مجموعه های این معاونت پرداخت. 
در ادامه این نشست صمیمی همکاران این معاونت به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند. 
دکتر احمد خامسان،  رئیس دانشگاه ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته تاکید کرد: علیرغم تمامی مشکلاتی که در چند سال گذشته با آن مواجه بوده ایم،  خوشبختانه تمام سعی ما بر این بوده است تا تمامی فعالیتهای دانشگاه در مسیر درست خود انجام شود. وی ضمن تشکر از فعالیتهای معاونت فرهنگی و اجتماعی قول مساعد داد تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری  موجود در معاونت فرهنگی را بررسی و نسبت به حل آنها اقدام نماید. شایان ذکر است این نشست صمیمی بیش از 3 ساعت بطول انجامید.

آخرین ویرایش۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰