سخنرانی عضو هیأت علمی دانشگاه در اجلاس بین المللی "هفته اراسموس" دانشگاه پیتشت رومانی

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶ کد : ۱۲۳۳۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۴۲
دکتر حسین نویدی نیا عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در اجلاس بین المللی "هفته اراسموس" دانشگاه پیتشت رومانی به ایراد دو سخنرانی پرداخت. 
سخنرانی عضو هیأت علمی دانشگاه در اجلاس بین المللی "هفته اراسموس" دانشگاه پیتشت رومانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند دکتر حسین نویدی نیا عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در دومین روز از اجلاس بین المللی "هفته اراسموس" دانشگاه پیتشت رومانی به ایراد دو سخنرانی پرداخت. 
اجلاس بین المللی "هفته اراسموس" دانشگاه پیتشت کشور رومانی حضور نمایندگانی از دانشگاه‌های بیش از 15 کشور از سراسر جهان برگزار شد که دکتر حسین نویدی نیا عضو هیأت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه در بخش معرفی دانشگاه‌ها به نمایندگی از دانشگاه بیرجند به معرفی دانشگاه و بیان تفصیلی پتانسیل‌های آن برای بین‌المللی سازی و همکاری ‌های علمی بین‌المللی پرداخت.
همچنین وی در سخنرانی تخصصی خود که با حضور اساتید و دانشجویان دانشکده‌های ادبیات و تعلیم و تربیت دانشگاه پیتشت برگزار شد در حوزه "ملزومات ارزشیابی و تربیت معلم زبان انگلیسی در عصر کنونی" سخنرانی کرد و به سؤالات حضار پاسخ داد.
شایان ذکر است؛ در این اجلاس به غیر از دانشگاه بیرجند، نمایندگان دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه فنی حرفه ای کشور ایران نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۶ اسفند ۱۳۹۹