تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۰۷۷۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۸۷
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند با تمدید انتصاب دکتر مریم مودی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی زیست شناسی به مدت دوسال در سمت مدیر گروه آموزشی  زیست شناسی موافقت شد.
تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی زیست شناسی دانشکده علوم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی سرکار عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشـی زیست شناسی دانشکده علوم به مـدت دو سـال موافقت می‌شود. در این راسـتا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سـند چشم‌انـداز همراه با آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد.
دکتر مریم مودی در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته سیستماتیک مولکولی گیاهی از دانشگاه پوترا مالزی (UPM) کسب کرد.
مدیر گروه زیست شناسی دانشگاه بیرجند، سرپرست گروه زیست شناسی، نماینده پژوهشی گروه زیست شناسی، استاد راهنمای پژوهشی انجمن علمی گروه و کمک در راه اندازی سه آزمایشگاه در گروه زیست شناسی و کارگاه پرورش قارچ بخشی از سوابق اجرایی دکتر مودی است.
دریافت جایزه سخنران برتر در هجدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران، برگزاری سه کارگاه استخراج DNA از بافت گیاهی، عضویت در انجمن زیست شناسی ایران و عضو انجمن بیوانفورماتیک ایران، ارائه 26 مقاله درهمایش‌های داخلی و بین‌المللی و چاپ 15 مقاله در نشریات معتبر علمی داخلی و خارجی و انجام 7 پروژه تحقیقاتی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان است.

{رزومه دکتر مودی}

آخرین ویرایش۱۱ آذر ۱۳۹۹