تمدید انتصاب رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی

۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۰۷۳۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۲۱
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب دکتر محمدعلی رستمی‌نژاد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم تربیتی در سمت رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی موافقت شد.
تمدید انتصاب رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی به مدت دو سال موافقت می‌شود. اطمینان دارم بـا اتکال به خـداوند سبحـان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
دکتر رستمی‌نژاد دانشیار گروه آموزشی علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی است. وی در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته علوم تربیتی- تکنولوژی آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) کسب کرد.
تألیف یک عنوان کتاب، ارائه 34 مقاله در نشریات و کنفرانس‌های معتبر علمی، ارائه 20 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات داخلی و بین‌المللی، برگزاری 7 کارگاه آموزشی و سخنرانی علمی، انجام یک طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره 7 پایان‌نامه دانشجویی بخشی از سوابق آموزشی و پژوهشی رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند است.
رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند، عضو هیأت مدیره اولین دوره انجمن علمی فناوری آموزشی ایران، مسئول امور پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند، مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، عضو انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)، عضو انجمن علمی بین الملل Teaching & Education Research Association (TERA)، مدیر پژوهش مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران از سال 86 تا 91، مدیر تولید محتوای الکترونیکی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران از 91 تا 92 بخشیاز سوابق اجرایی دکتر رستمی‌نژاد است.

{مشاهده رزومه دکتر رستمی‌نژاد}

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۳۹۹