با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور انجام شد:

برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کمند

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴ کد : ۱۰۳۲۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۲۴
مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کمند با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کمند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر خراسان جنوبی روز دوشنبه 5 آبان 1399 با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار شد.
دکتر خامسان ضمن تقدیر و تشگر از عوامل اجرایی رویداد کمند، به شعار «دانشگاه بیرجند، جامعه محور، مهارت آموز و کارآفرین» اشاره کرد و بر همت دانشگاه بیرجند برای برگزاری برنامه هایی همچون رویداد کمند تأکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد بروز نتایج این گونه رویدادها در جهت توانمندسازی دانشجویان باشیم.
دکتر ابتکار نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و عوامل اجرایی رویداد کمند از تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت و افزود: خوشحالیم که در قالب این تفاهم نامه، قدمی در جهت توانمندسازی دختران دانشجو برداشته‌ایم.
وی رسالت دانشگاه‌های قرن بیست و یکم را  ایجاد ارتباط بین دانش و بازارکار دانست و ابراز امیدواری کرد؛ دانشگاه‌ها بتوانند با برگزاری چنین رویدادهایی گامی در جهت آماده سازی دانشجویان دختر برای ورود به بازار کار و اشتغال بردارند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعداد دختران فارغ التحصیل بر لزوم برگزاری بیشتر اینگونه رویدادها با تکیه بر ظرفیت‌های استانی تأکید کرد.
پخش کلیپ، سخنرانی دانشجویان فعال در رویداد کمند و تجلیل از برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۳۹۹