نشست هم اندیشی «بررسی راهکارهای اجرای طرح زیست عفیفانه در دانشگاه» برگزار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵ کد : ۲۷۸۳۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۰۴
نشست هم‌اندیشی «بررسی راهکارهای اجرای طرح زیست عفیفانه در دانشگاه» در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شکوه شرق حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
نشست هم اندیشی «بررسی راهکارهای اجرای طرح زیست عفیفانه در دانشگاه» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این نشست که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با حضور رئیس، جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد، به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای تحقق زیست عفیفانه در دانشگاه پرداخته شد. 
در ابتدای این نشست دکتر احمد لامعی گیو، رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی برای برگزاری این نشست، بر لزوم استفاده از خرد جمعی در مدیریت دانشگاه تاکید کرد. دکتر لامعی گیو ضمن ارائه گزارش مختصری از اجلاس روسای دانشگاه های معین با وزیر علوم در این خصوص، زیست عفیفانه را یکی از لازمه‌های محیط دانشگاه دانست و بر نقش بی‌بدیل اساتید در این خصوص تاکید کرد. 
در ادامه این نشست، دکتر حسین فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت، گزارشی از اقدامات این معاونت در موضوع زیست عفیفانه ارائه کرد. سپس مدیران حراست و امور اجتماعی به تشریح بخشی از اقدامات اجرایی حوزه‌های مدیریتی خود در این خصوص پرداختند.
در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی جامعه شناسی، روانشناسی، علوم تربیتی، معارف، هنر و... و بعضی از فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳